Publicat per

PAC1- Dibuixar per mirar

Hola, bon dia a tots!
Per aquesta activitat he escollit per a l’objecte una llampada de lava que tinc a l’habitació, ja que és un objecte molt estètic i que sempre tinc present.

Per al paisatge urbà, he agafat una imatge del centre del meu poble, per una part per on sempre haig de passar per anar a casa.

I per últim, l’obra històrica que he escollit ha sigut “La mujer del pelo amarillo” de Pablo Picasso, l’he escollit, ja que és una obra que treballa molt amb la línia i utilitza uns colors molt plans, a més, té una textura on es noten molt els traços del pinzell amb la pintura.

Debat1el PAC1- Dibuixar per mirar

1. Olga Marugan Oliva says:

Hola Joel,

Bona feina feta de treball de línia, només comentar-te que no sé si és la foto feta de l’objecte del cohet però es veu distorsionat i gros, vigila en això.

Comentar-te que el dibuix de còpia d’autor li caldria una mica de valoració (escala de grissos) per a què estigui patent la taca també.

Et manca ara lliurar les dues propostes d’objecte i de paisatge urbà amb taca, ho pots fer amb carbonet vegetal, pel demés entregat res a dir.

Bona feina feta!

Salutacions,