Publicat per

Entrega parcial PAC3

Bon dia a tothom,

Soc conscient que faig tard en aquesta entrega parcial al folio amb una mica de retard, però volia participar!

Les imatges que he escollit per fer els esbossos són el menjador de la meva casa, una persona asseguda, ja que m’agradaria implementar-la al sofà, i per últim, com s’apropa el Nadal he volgut escollir un arbre de Nadal.

A l’hora de realitzar els esbossos, m’he sentit bastant còmode, ja que el fet de dibuixar em relaxa bastant i és una cosa que m’agrada fer, respectant els dibuixos m’ha costat encertar les dimensions dels objectes al paper i situar-los correctament. Després els esbossos tant de l’objecte com de la persona els he volgut implementar dintre dels dibuixos de sistema dièdric com en els de perspectiva cònica amb 1 i 2 punts de fuga, no sé si ha sigut una decisió correcta.

Debat1el Entrega parcial PAC3

1. Olga Marugan Oliva says:

Hola Joel,

Les propostes presentades son correctes a nivell d’execució i d’enteniment tècnic. A continuació et detallo de forma clara aspectes a millorar de les teves propostes:

La proposta de perspectiva cònica (2PF) no és correcta l’elaboració de la finestra i l’alçada del sostre, si ho mires a escala, t’ha quedat més gran d’alçada el sofà que la finestra, i això és un error i cal canviar-ho.
    La persona dibuixada a la proposta de la perspectiva frontal l’has de fer més llarga de cames, perquè els peus s’assentin al terra, sembla una tonteria però desdiu l’elabotració del dibuix a escala.
    Les fotografies presentades, vigila la qualitat a l’hora de presentar ja que estan totes tres desenfocades. I és important, com vaig remarcar, que les fotografies hi hagi el màxim de profunditat, i cal situar la figura i l’objecte dins l’espai a dibuixar, sense aillar-les.

Tot i aquests petits errors, les propostes presentades tenen cert caràcter de qualitat tècnica i s’adequa a les propostes demanades.

Intenta millorar el que et proposo,

Salutacions,

Olga